Yavor Palace Ocena: 4/5
od 1 671 zł za osobę
Przejdź do... | Przejdź do głównego menu
od 1 671 zł za osobę
od 957 zł za osobę
od 747 zł za osobę
od 1 249 zł za osobę
Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach
Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży
Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.
Dobry (Na podstawie 35 opinii)
140. najwyższa ocena z 646 hoteli w Słoneczny Brzeg
Milouš B.
Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 7.9. - 14.9.2024 Oceniono: Wrzesień 2024
Fenix Ocena: 4/5 Bułgaria, Słoneczny Brzeg
Zatrzymałem się w hotelu Fenix w pierwszej połowie września 2024 All Incl., wybrałem go ze względu na bliskość Nesebyru, a także cenę. Każda ocena jest subiektywna, jestem starszym i raczej skromniejszym podróżnikiem. Czytałem negatywne recenzje z poprzednich okresów i zdecydowałem się wypróbować hotel, a następnie napisać recenzję bez emocji, ponieważ mnie to dotknęło. Koniec sezonu dał się odczuć po liczbie gości - hotel był zajęty w około 1/4, głównie starsi Anglicy. Pokój na 5 piętrze z widokiem na basen był ładny i przestronny, obsługa pomocna, komunikacja w języku angielskim bez problemów (recepcja, restauracja, bar). Starano się jednak oszczędzać na terenie restauracji – w porównaniu np. z Turcją, Egiptem, Grecją, Włochami, Hiszpanią wybór dań był niewielki, ale zawsze można było w miarę dobrze zjeść (przy w domu też nie robi się 15 posiłków dziennie), ale bez ryb, zwyczajnie dużo warzyw i owoców, około 3-5 rodzajów deserów, brak oferty popołudniowej do obiadu, kawa i soki tylko automaty. Piwo wirowano w plastiku, kawę i herbatę mieszano drewnianym patyczkiem i filiżankami bez spodków. Jest jednak bar, w którym można kupić inne przekąski. Wniosek: Jeśli jesteście czteroosobową rodziną, raz w roku jedziecie na wymarzone wakacje i oczekujecie zalegających stolików pod różnymi potrawami, innych posiłków dostępnych w godzinach popołudniowych, to ten hotel nie jest dla Was.
Zatrzymałem się w hotelu Fenix w pierwszej połowie września 2024 All Incl., wybrałem go ze względu na bliskość Nesebyru, a także cenę. Każda ocena jest subiektywna, jestem starszym i raczej skromniejszym podróżnikiem. Czytałem negatywne recenzje z poprzednich okresów i zdecydowałem się wypróbować hotel, a następnie napisać recenzję bez emocji, ponieważ mnie to dotknęło. Koniec sezonu dał się odczuć po liczbie gości - hotel był zajęty w około 1/4, głównie starsi Anglicy. Pokój na 5 piętrze z widokiem na basen był ładny i przestronny, obsługa pomocna, komunikacja w języku angielskim bez problemów (recepcja, restauracja, bar). Starano się jednak oszczędzać na terenie restauracji – w porównaniu np. z Turcją, Egiptem, Grecją, Włochami, Hiszpanią wybór dań był niewielki, ale zawsze można było w miarę dobrze zjeść (przy w domu też nie robi się 15 posiłków dziennie), ale bez ryb, zwyczajnie dużo warzyw i owoców, około 3-5 rodzajów deserów, brak oferty popołudniowej do obiadu, kawa i soki tylko automaty. Piwo wirowano w plastiku, kawę i herbatę mieszano drewnianym patyczkiem i filiżankami bez spodków. Jest jednak bar, w którym można kupić inne przekąski. Wniosek: Jeśli jesteście czteroosobową rodziną, raz w roku jedziecie na wymarzone wakacje i oczekujecie zalegających stolików pod różnymi potrawami, innych posiłków dostępnych w godzinach popołudniowych, to ten hotel nie jest dla Was.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)
Klient chciał pozostać anonimowy
Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 21.8. - 28.8.2024 Oceniono: Wrzesień 2024
Fenix Ocena: 4/5 Bułgaria, Słoneczny Brzeg
Dobre wakacje, po prostu zły wybór hotelu.
Dobre wakacje, po prostu zły wybór hotelu.
Zakwaterowanie
Hroza.
Wyżywienie
Na jednym kopycie.
Obsługa w hotelu
Próbowali.
Plaża
Najlepsze. Fale piaskowe niedziela 10.10. 1 meduza na cały pobyt.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)
Filtruj opinie
Milouš B.
Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 7.9. - 14.9.2024 Oceniono: Wrzesień 2024
Fenix Ocena: 4/5 Bułgaria, Słoneczny Brzeg
Zatrzymałem się w hotelu Fenix w pierwszej połowie września 2024 All Incl., wybrałem go ze względu na bliskość Nesebyru, a także cenę. Każda ocena jest subiektywna, jestem starszym i raczej skromniejszym podróżnikiem. Czytałem negatywne recenzje z poprzednich okresów i zdecydowałem się wypróbować hotel, a następnie napisać recenzję bez emocji, ponieważ mnie to dotknęło. Koniec sezonu dał się odczuć po liczbie gości - hotel był zajęty w około 1/4, głównie starsi Anglicy. Pokój na 5 piętrze z widokiem na basen był ładny i przestronny, obsługa pomocna, komunikacja w języku angielskim bez problemów (recepcja, restauracja, bar). Starano się jednak oszczędzać na terenie restauracji – w porównaniu np. z Turcją, Egiptem, Grecją, Włochami, Hiszpanią wybór dań był niewielki, ale zawsze można było w miarę dobrze zjeść (przy w domu też nie robi się 15 posiłków dziennie), ale bez ryb, zwyczajnie dużo warzyw i owoców, około 3-5 rodzajów deserów, brak oferty popołudniowej do obiadu, kawa i soki tylko automaty. Piwo wirowano w plastiku, kawę i herbatę mieszano drewnianym patyczkiem i filiżankami bez spodków. Jest jednak bar, w którym można kupić inne przekąski. Wniosek: Jeśli jesteście czteroosobową rodziną, raz w roku jedziecie na wymarzone wakacje i oczekujecie zalegających stolików pod różnymi potrawami, innych posiłków dostępnych w godzinach popołudniowych, to ten hotel nie jest dla Was.
Zatrzymałem się w hotelu Fenix w pierwszej połowie września 2024 All Incl., wybrałem go ze względu na bliskość Nesebyru, a także cenę. Każda ocena jest subiektywna, jestem starszym i raczej skromniejszym podróżnikiem. Czytałem negatywne recenzje z poprzednich okresów i zdecydowałem się wypróbować hotel, a następnie napisać recenzję bez emocji, ponieważ mnie to dotknęło. Koniec sezonu dał się odczuć po liczbie gości - hotel był zajęty w około 1/4, głównie starsi Anglicy. Pokój na 5 piętrze z widokiem na basen był ładny i przestronny, obsługa pomocna, komunikacja w języku angielskim bez problemów (recepcja, restauracja, bar). Starano się jednak oszczędzać na terenie restauracji – w porównaniu np. z Turcją, Egiptem, Grecją, Włochami, Hiszpanią wybór dań był niewielki, ale zawsze można było w miarę dobrze zjeść (przy w domu też nie robi się 15 posiłków dziennie), ale bez ryb, zwyczajnie dużo warzyw i owoców, około 3-5 rodzajów deserów, brak oferty popołudniowej do obiadu, kawa i soki tylko automaty. Piwo wirowano w plastiku, kawę i herbatę mieszano drewnianym patyczkiem i filiżankami bez spodków. Jest jednak bar, w którym można kupić inne przekąski. Wniosek: Jeśli jesteście czteroosobową rodziną, raz w roku jedziecie na wymarzone wakacje i oczekujecie zalegających stolików pod różnymi potrawami, innych posiłków dostępnych w godzinach popołudniowych, to ten hotel nie jest dla Was.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)
Klient chciał pozostać anonimowy
Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 21.8. - 28.8.2024 Oceniono: Wrzesień 2024
Fenix Ocena: 4/5 Bułgaria, Słoneczny Brzeg
Dobre wakacje, po prostu zły wybór hotelu.
Dobre wakacje, po prostu zły wybór hotelu.
Zakwaterowanie
Hroza.
Wyżywienie
Na jednym kopycie.
Obsługa w hotelu
Próbowali.
Plaża
Najlepsze. Fale piaskowe niedziela 10.10. 1 meduza na cały pobyt.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)
Agata Z.
Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 23.8. - 27.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024
Fenix Ocena: 4/5 Bułgaria, Słoneczny Brzeg
Cena adekwatna do jakości usług.
Przepiękna lokalizacja, bogata oferta wycieczek fakultatywnych
Ludzie bardzo mili i otwarci na rozmowy
Cena adekwatna do jakości usług.
Przepiękna lokalizacja, bogata oferta wycieczek fakultatywnych
Ludzie bardzo mili i otwarci na rozmowy
Zakwaterowanie
Czysto, wygodne łóżka.
Wyżywienie
Mało urozmaicone menu, produkty świeże i smaczne
Obsługa w hotelu
Obsługa hotelowa 10/10
Strefa spa bardzo profesjonalna
Plaża
Czysta , piaszczysta
Dużo miejsca na rozłożenie koca plażowego
Leżaki i parasole płatne
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)
Klient chciał pozostać anonimowy
Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 9.8. - 16.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024
Fenix Ocena: 4/5 Bułgaria, Słoneczny Brzeg
Pobyt uważam za udany, ale jest to zasługa towarzystwa i miejsca, a nie hotelu i jego usług. Słoneczny Brzeg znam, byłam tam nie raz i nie dwa, ale pierwszy raz w opcji zorganizowanych wakacji. To miejsce niestety jest specyficzne i to trzeba wiedzieć i zaakceptować. Z jednej strony hotele, lepsze i gorsze a z drugiej brud i śmieci na ulicach. Choć widać było, że kosze są opróżniane, to albo jest ich za mało, albo częstotliwość za mała. Dwa dni i niestety/stety człowiek się do tego przyzwyczaja.
Hotel jest stary, widać, że 4**** otrzymał dawno i od dawna nikt tego nie weryfikował. Nie widać żadnych ulepszeń, remontów, jakby został w tych 80-latach. Moloch - ponad 370 pokoi, z gośćmi z różnych krajów. Z różnymi też standardami zachowań/potrzeb. Basen raczej spory, ale jeden i leżaków też za mało jak na taką ilość gości. Niby obowiązuje zakaz rezerwacji leżaków, ale nikt go nie egzekwuje. Zatem rezerwoza kwitnie w najlepsze.
Pobyt uważam za udany, ale jest to zasługa towarzystwa i miejsca, a nie hotelu i jego usług. Słoneczny Brzeg znam, byłam tam nie raz i nie dwa, ale pierwszy raz w opcji zorganizowanych wakacji. To miejsce niestety jest specyficzne i to trzeba wiedzieć i zaakceptować. Z jednej strony hotele, lepsze i gorsze a z drugiej brud i śmieci na ulicach. Choć widać było, że kosze są opróżniane, to albo jest ich za mało, albo częstotliwość za mała. Dwa dni i niestety/stety człowiek się do tego przyzwyczaja.
Hotel jest stary, widać, że 4**** otrzymał dawno i od dawna nikt tego nie weryfikował. Nie widać żadnych ulepszeń, remontów, jakby został w tych 80-latach. Moloch - ponad 370 pokoi, z gośćmi z różnych krajów. Z różnymi też standardami zachowań/potrzeb. Basen raczej spory, ale jeden i leżaków też za mało jak na taką ilość gości. Niby obowiązuje zakaz rezerwacji leżaków, ale nikt go nie egzekwuje. Zatem rezerwoza kwitnie w najlepsze.
Zakwaterowanie
Mieliśmy pokój standardowy z widokiem na miasto, plusem tej lokalizacji było to, że nie świeciło nam w okna słońce. Klimatyzacja indywidualnie sterowana w pokoju. Pokój większy, wyposażony w dwa złączone łóżka, do tego rozkładana kanapa, stolik rtv, TV i biurko, krzesło, mała lodówka. Na balkonie stolik i dwa krzesła. Zatem standardowe wyposażenie bez fajerwerków, zaś w opisie oferty była informacja, ze pokój jest wyposażony komfortowo - ale nie wiem w co. Brakowało mi choćby małej suszarki na ręczniki czy stroje.
Wyżywienie
Korzystaliśmy z opcji HB - śniadania i obiadokolacje, co jest w takim klimacie absolutnie wystarczające. Śniadania dzień w dzień jednakowe, na plus świeże pieczywo, jajecznica z jaj (a nie proszku). Poza tym wędliny (ale nie miałam odwagi próbować), warzywa, owoce. Absolutnie genialne arbuzy.
Obiadokolacje - niby codziennie coś innego, ale mocna sinusoida - raz lepiej, a w kolejnym dniu gorzej. Po jednym mięsnym daniu, raczej po taniości patrząc na repertuar (ryba z panierką widać, że z marketu, jak kurczak to skrzydełka). Super sos tzatziki, warzywa i jakoś dało się radę. Desery to kupne ciastka. I uwaga - do opcji HB nie przysługuje nawet woda (ponoć w jakimś dokumencie na jakieś stronie jest taka informacja, ale w opisie oferty na głównej stronie takowej nie ma). Rozumiem, że nie ma soków, alkoholu itp. Ale woda??
Restauracja jedna, zatem kolejki do dań. Niestety brud, nikt nie sprzątał stolików między gośćmi, jak ktoś zostawił jakieś pozostałości to tak to zostało. Akurat do tego nie trzeba wielkiej infrastruktury, raczej to kwestia podejścia personelu. Kelnerzy w miarę uśmiechnięci.
Obsługa w hotelu
Mam zastrzeżenia do czystości pokoju - łóżka były zalane (wolę nie wiedzieć czym), a pod łóżkiem w ostatnim dniu pobytu znaleźliśmy dwie skarpetki (bynajmniej nie parę - czarną i białą). Cudze oczywiście. Sprzątanie niby codzienne polegało na dołożeniu papieru toaletowego i dwa razy wymieniono nam mniejsze ręczniki, kąpielowych ani razu. Żadnego odkurzania, umycia łazienki czy balkonu. Na płytkach w łazience widać było osad z brudu.
Plaża
Plaża jest największym atutem tego miejsca, szeroka, piaszczysta. Morze ciepłe. Niestety mocno zatłoczona, żeby znaleźć kawałek bez koca obok trzeba pójść dalej. Ale warto, wtedy nikt na głowie nie siedzi.
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)
Ganna M.
Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 4.8. - 11.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024
Fenix Ocena: 4/5 Bułgaria, Słoneczny Brzeg
Świetnie
Świetnie
Zakwaterowanie
Maksymalnie 3 gwiazdki
Wyżywienie
Wysokiej jakości bułgarska i europejska żywność
Obsługa w hotelu
Sprzątanie dla 3 osób, ładny basen
Plaża
Klasyczny piasek, leżaki tanie, morze doskonałe
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)
Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!
Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.
Ładowanie położenia hotelu i opisu...
Temperatura 8 °C temperatura w nocy 3 °C
Temperatura powietrza 12 °C
Temperatura wody 15 °C
Jutro 9 °C temperatura w nocy 2 °C
Środa 9 °C temperatura w nocy 3 °C
Czwartek 10 °C temperatura w nocy 4 °C
Piątek 11 °C temperatura w nocy 5 °C