• Możliwość przekroczenia granicy na podstawie ważnego dowodu osobistego​​​​ lub paszportu.
  • Brak wymogu posiadania wizy.
  • Brak wymaganej minimalnej ważności paszportu.
  • Szczepienia nie są wymagane.
[data: 03.04.2024]
Przed wykupieniem wycieczki polecamy sprawdzić aktualne informacje na oficjalnej stronie rządowej.

Hotel Dodo Beach

Bułgaria, Kiten

Hotel tylko dla dorosłych Urlop ukierunkowany na spokój, dobre samopoczucie oraz odpoczynek fizyczny i psychiczny Dla zainteresowanych możliwość urozmaicenia zajęciami jogi Plaża tylko 180 m

Nie ma żadnych ofert dla tego hotelu

Wybierz inny hotel

Pokaż podobne hotele w tej lokalizacji

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Do tego hotelu opis jeszcze nie jest gotowy

• Odległość od centrum miasta Centrum miasta 800 m
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • Hotel bez dzieci tak

2. najwyższa ocena z 106 hoteli w Kiten

Klient chciał pozostać anonimowy

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 11.8. - 18.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024

Richard Z.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 10.8. - 17.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024

W całym hotelu są białe dywany, które są ładne, ale bardzo niepraktyczne (w pokoju mieliśmy plamy, których prawdopodobnie nie dało się wyczyścić). W przeciwnym razie byliśmy zadowoleni z zakwaterowania.

Jedzenie jest urozmaicone i bardzo smaczne.

Podczas pobytu oferowane były zajęcia jogi, które były świetne, a także basen.

Plaża była piaszczysta ze stopniowym wejściem do morza. To było dość daleko od hotelu. Im dalej szliśmy, tym mniej było ludzi. Plaża czysta, morze też.

Klient chciał pozostać anonimowy

Richard Z.

Jedzenie jest urozmaicone i bardzo smaczne.

Podczas pobytu oferowane były zajęcia jogi, które były świetne, a także basen.

Jiří K.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 13.7. - 20.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

Hotel położony jest w spokojnej okolicy i wygląda jak na zdjęciach. Pokój jest zawsze sprzątany, a obsługa hotelu jest zawsze gotowa zarówno w barze, jak i w recepcji. Bardzo miła pokojówka.

Zjedliśmy tylko śniadania i obiadokolacje i w zasadzie to wystarczyło i nie było potrzeby nigdzie jechać na lunch. Nie zjadam wszystkiego, ale zawsze dokonałam wyboru i nigdy nie byłam głodna. Jedyne co mi się nie podobało to kawa, ale to drobnostka. wszędzie wokół było zaskakująco dużo tanich, ale dobrych ekspresów do kawy :-)

Bardzo przytulny, mały i cichy hotel, przestronny basen, przy którym zawsze było wystarczająco dużo miejsca zarówno na leżaku pod parasolem, jak i w wodzie. Śniadania i kolacje były na tarasie zewnętrznym z widokiem na morze, co było świetne, szczególnie pierwszego dnia :-) Pełna satysfakcja ze wszystkiego i może nawet wrócimy za rok :-) Szkoda tylko, że hotel nie nie mam żadnego sprzętu do ćwiczeń

na terenie obiektu są 2 plaże, my wybraliśmy się tylko na południową - ta mniejsza, ogólnie było mniej ludzi, mimo że czasami była pełna, ale zawsze było wolne miejsce i można było też popływać w morzu. Bary na plaży są zawsze w pobliżu i można płacić zbliżeniowo, co jest świetne. Prysznice na plaży bezpłatne, a parasole płatne, ale niepotrzebne

Vojtech S.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 23.8. - 31.8.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Pokoje są ogromne i przyzwoicie wyposażone. Klimatyzacja delikatnie chłodzi, co sprawia, że wyjście na zewnątrz staje się o wiele bardziej komfortowe. Z jakiegoś powodu w hotelu są białe dywany, wyglądają świetnie i są czyste. Pokoje posiadają balkony i suszarki. Doceń moskitierę. W pokoju znajduje się lodówka (mała i bardzo prosta, bez zamrażarki), czajnik, telewizor i sejf. Wifi nie jest zbyt szybkie, ale nie jeżdżę na wakacje ze względu na Wi-Fi, więc nie stanowiło to dla mnie problemu.

Wybór bogaty, czasami dodatki po prostu nie pasują do dań głównych (np. do Kung Pao dostępne były tylko ziemniaki). Jedzenie jest bardzo dobre, ciasta są doskonałe (uważaj, zielony kolor to głównie miętowy smak, a nie pistacjowy, jak można się spodziewać). Trzeba samemu dodać sól, co trochę rozumiem - chodzą tam nawet starsze osoby. Tyle, że sól czasem zamoczy się tak blisko morza i wtedy nie da się jej posypać.

Joga jest absolutnie świetna, bar i basen są przyjemne. Obsługa jest doskonała i miła. Zna trochę czeski i całkiem przyzwoity angielski.

South Beach jest o rzut kamieniem. Jest czysto, przyjemnie i łagodnie nachylona - po dziesięciu metrach w wodzie wciąż masz wodę po kolana. Jest w zatoce, więc jest stosunkowo bez fal, co ma swoje zalety i wady. Plusy są takie, że można położyć się na dmuchanym leżaku i nie dociera tam zbyt wiele meduz. Wadą jest to, że jest tam stosunkowo wystarczająco dużo trawy morskiej, którą żywią się niektóre perkozy morskie, które wgryzają się w to, na czym lądują (i to boli jak użądlenie). Północna plaża jest praktycznie pokryta płatnymi leżakami. Osobiście woleliśmy przejść się lasem na południową plażę Primorskiej, która jest długa i ma duże fale. To po prostu niesie ze sobą ryzyko spotkania z meduzą.

Lucie B.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 20.8. - 27.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023