Cena jest stosunkowo wysoka, hotel jest przeciętny, np. w pokoju nie było mydła, zatkany odpływ pod prysznicem. Mieliśmy pobyt na 14 nocy, ale czwartego dnia przyszli z recepcji i poprosili nas o opuszczenie pokoju, że nasze wakacje się skończyły. W końcu nas przeprosili (złożyłem wszystkie dokumenty), ale było to denerwujące. Na 3 dni przed wylotem otrzymaliśmy SMS-a, że powinniśmy ustalić godzinę transferu na lotnisko. Po zapytaniu w recepcji powiedzieli nam, że nie mamy transferu. Musiałam zadzwonić do CA Pani Dorman i w końcu po kilku godzinach otrzymaliśmy informację o godzinie transferu na lotnisko i transfer rzeczywiście dotarł. Ogólnie rzecz biorąc, nie jest to dobre wrażenie. Pomyślę dwa razy, zanim ponownie pójdę do Waszej firmy.
Zakwaterowanie
Klimatyzatory w pokojach były bardzo głośne, stare, zardzewiałe, płyty ochronne mocno rezonowały podczas pracy. W nocy przy takim hałasie trudno było zasnąć. Kiedy zapytałem sąsiadów, czy mogliby wyłączyć klimatyzację na noc, nie chcieli. Ktoś nawet zgłosił to do recepcji, ale to nie pomogło.
Wyżywienie
Poniżej średniej, smakowało głównie jak zła „stołówka wyścigowa”, trudno było wybrać coś do zaakceptowania.
Obsługa w hotelu
Po przyjeździe nie otrzymaliśmy żadnej informacji w recepcji, wszystkiego musieliśmy się dowiedzieć sami. Np. Byłbym wdzięczny, gdyby ktoś na początku wyjaśnił nam zasadę płatnych/bezpłatnych parasoli plażowych. Większość personelu była nieprzyjemna podczas naszego pobytu, czuliśmy się, jakbyśmy im tam przeszkadzali.
Plaża
Ładnie, czysto, bez uwag.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate