Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

Aktualne warunki podróży do Albanii

Hotel Fafa Sun

Ocena: /5

Albania, Durrës, Golem

od 3 159 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Oferta

Nowiutki i tylko dla dorosłych, siostrzany hotel lubianego Fafa Premium, z którego lokali gastronomicznych i wydzielonej prywatnej strefy na plaży mogą swobodnie korzystać Goście. Położony w dzielnicy turystycznej niedaleko nadmorskiej miejscowości Golem, jest doskonałym miejscem na wypoczynek pełen chillout’u i dobrej zabawy gwarantowanych przez formułę ItaKarma! Na słodkie lenistwo poleca się leżak przy basenie lub na plaży, a przytulne pokoje urządzone w stonowanych kolorach ziemi świetnie sprawdzą się na relaks po gorącym dniu. Słońce, piękne wnętrza, szum fal i bąbelków prosecco – to przepis na odprężający urlop, który na długo pozostanie w pamięci!

Położenie hotelu

Okolica:
w dzielnicy turystycznej Mali Robit; obok sklepy i bary ; ok. 2 km od GOLEM; ok. 8 km od Kavaja; ok. 16 km od Durres

Komunikacja:
przystanek autobusowy ok. 1 km od hotelu

Odległość od lotniska:
ok. 41 km od lotniska w Tiranie

Plaże

Plaża hotelowa:
ok. 140 m od hotelu; publiczna; wydzielona strefa hotelowa siostrzanego hotelu Fafa Premium; piaszczysta; łagodne zejście do morza; bezpłatne parasole i leżaki

O Hotelu

Ogólnie:
pięciogwiazdkowy; otwarty 2023 r.; 90 pokoi, 1 budynek, 6 pięter, 2 windy; eleganckie lobby; całodobowa recepcja; taras z widokiem na basen; bezpłatny internet bezprzewodowy; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard; hotel przyjmuje tylko gości powyżej 18. roku życia; goście mogą korzystać z części udogodnień siostrzanego hotelu Fafa Premium (wydzielona część hotelowa na plaży i infrastruktura gastronomiczna)

Basen:
basen, słodka woda, nieregularny kształt, ok. 180 m², gł. 1,4 m, przy basenie bezpłatne parasole i leżaki

Kontakt:
00355/697001353; www.fafa.al

Dostępne pokoje

standardowy:
2-os. (możliwość 1 dostawki – sofa); ok. 32 m²; klimatyzowany; łazienka (prysznic, wc; suszarka); telewizja satelitarna; telefon; zestaw do kawy/herbaty; sejf; minibar (płatny); balkon

Wyżywienie

Restauracje:
restauracja – dania w formie bufetu, kuchnia międzynarodowa, dania wegetariańskie; bar przy basenie

All inclusive:
śniadanie (7.30-10.00), obiad (13.00-15.00), kolacja (19.00-21.00) w formie bufetu w restauracji; przekąski (16.30-17.30) w restauracji; lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe w barze (10.00-22.00); wymagane noszenie opasek all inclusive

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 100 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 2.5 km
  • Odległość od lotniska Lotnisko 33 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie, Bezpłatne leżaki i parasole na plaży Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Bar Bar tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Hotel bez dzieci tak
  • Wifi Wifi tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 29 opinii)

Ocena 4,4 / 5

Zakwaterowanie 4,6 / 5

Wyżywienie 4,4 / 5

Okolica 3,8 / 5

Cena 4,4 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

15. najwyższa ocena z 582 hoteli w Albania

Hana K.

Ocena 2,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 9.9. - 16.9.2024 Oceniono: Wrzesień 2024

Fafa Sun Albania, Durrës

Na pewno nie wrócilibyśmy do hotelu. Będziesz chory, dostaniesz opryszczki i nie będziesz mógł spać z powodu hałasu.

Na pewno nie wrócilibyśmy do hotelu. Będziesz chory, dostaniesz opryszczki i nie będziesz mógł spać z powodu hałasu.

Zakwaterowanie 2,8 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 1,5 / 5

Cena 2,0 / 5

Zakwaterowanie
Wysłali nas do hotelu pieszo przez budowę, chociaż po drugiej stronie była dobra droga, z dobrym dojazdem do hotelu. Poprosiliśmy o podróż powrotną z innego hotelu, abyśmy nie musieli przedzierać się przez kałuże i przechodzić przez prace budowlane. Po wejściu do pokoju czuliśmy zapach pleśni. w szufladzie był bałagan i rozlana woda do szklanki. Zepsuty prysznic, który musieliśmy naprawić, a woda płynęła albo tylko wrząca, albo zimna. Drzwi na korytarz są nieszczelne. więc nie brakowało nam światła i hałasu z korytarza. W przeciwnym razie pokoje wyglądają pięknie, łóżko jest wygodne, a na chłodniejsze pory roku dostępne są nawet kołdry, które można w ten sposób przykryć. Na łóżkach z pewnością można się dobrze wyspać, chyba że dostanie się pokój naprzeciwko budynku, w którym pracują cały tydzień od 5 rano,

Wyżywienie
Dieta mogłaby być bardziej urozmaicona, po kilku dniach męczy się. Niektóre potrawy są już zimne od początku. Nie dotknąłbym szynki i sera, są pokryte muchami. W przeciwnym razie zdecydowanie spróbowałbym pizzy i makaronu, najlepszej rzeczy z całego pobytu. Te same naleśniki na śniadanie.

Obsługa w hotelu
Sprzątaczki są bardzo ładne, ale sprzątanie jest około 50/50. Zmiana ręczników była dość nieregularna, ale stopniowo zanikała, aż pewnego dnia został nam tylko jeden dla dwóch osób. Musieliśmy też błagać o deskę sedesową, ostatniego dnia jej nie mieliśmy. W przeciwieństwie do innych gości, raz zmienili nasze kołdry i jedną z czterech poduszek. Ale jeśli zapłacisz sprzątaczom, na pewno zaopiekują się tobą po królewsku. Kadra pełna młodych ludzi, którzy starają się wykonywać swoją pracę należycie, ale czasami nie udaje im się to. Jedyna sympatyczna pani siedziała za barem i niestety była tam przeważnie tylko wieczorem. Zdecydowanie polecam pić z jednorazowych kubków jeśli nie chcecie się poparzyć, bo kubki i szklanki myją pod zimną wodą i to niewłaściwie. Nie nalali wody do karafki i nie nalali nowej, tylko dodawali ją dalej, w dodatku z kranu i to na 100% spowoduje problemy jelitowe.

Plaża
Dostęp do plaży jest łatwy, jeśli przejdziesz przez ulicę i przejdziesz obok hotelu, znajdziesz piękną ścieżkę. Ale tego samego nie można powiedzieć o zaniedbanej plaży. Wszędzie bałagan, niedopałki papierosów, plastik i tym podobne. Personel hotelu poszedł tam zajrzeć tylko wtedy, gdy poszedł zapalić światło. Kosz również był widziany tylko kilka razy.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Kateřina R.

Ocena 2,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 19.8. - 2.9.2024 Oceniono: Wrzesień 2024

Fafa Sun Albania, Durrës

Po przybyciu na lotnisko nie czekał na nas żaden delegat, jedynie odebraliśmy Vouchery na lotnisku i udaliśmy się do autobusu, w którym czekaliśmy około 2 godzin, zanim kierowca raczył odjechać. Zatrzymał nas w zupełnie innym miejscu niż przed naszym hotelem i kazano nam wysiąść i przesiąść się do innego autobusu. Kiedy zapytałem kierowcę innego autobusu dlaczego, odpowiedział, że w oryginalnym autobusie zabrakło płynu hamulcowego. Ludzie, którzy nie mówili po angielsku, byli zdezorientowani, biedni ludzie... Autobus zastępczy również nie zatrzymywał się tuż przy hotelu. Z walizkami musieliśmy iść żwirową drogą. Znaleźliśmy hotel, ale musieliśmy też zapytać miejscowych. Moim zdaniem na spotkaniu z delegacją poinformowała nas jedynie o podstawowych sprawach. Po moich pytaniach o cel podróży i okolice, nic nie wiedziała. Powiedziała mi, że jest tam dopiero od 2,5 miesiąca. Na moje pytania zawsze odpowiadała: „Słyszałam, że…” Nie obchodziło nas, gdzie co usłyszała, ale co zweryfikowała… Po prostu oferowała zawyżone ceny wycieczek i tylko na tym jej zależało, jak sprzedać jak najwięcej wycieczek. Powiedziała nam też, że jeśli będziemy czegoś potrzebować, powinniśmy do niej pisać tylko na WhatsApp... Co to za podejście? Jeśli coś się stanie i ktoś będzie potrzebował pilnej pomocy medycznej, do kogo powinien się zwrócić? Było mnóstwo ludzi, którzy nie mówili po angielsku!!! Przez cały pobyt ani razu się tam nie pojawiła. Spodziewałam się, że przynajmniej przedostatniego dnia odbędzie się spotkanie, na którym poinformuje nas o odjeździe... Wysłała do wszystkich jedynie WhatsApp z informacją, że mamy poczekać na autobus, którym nas wysadza. Ale autobus wysadził nas w dwóch miejscach. Taki pracownik (delegat) darmowy i drogi. W hotelu był animator, który był absolutnie niesamowity. Kiedy ktoś potrzebował rady w jakiejkolwiek sprawie, był bardzo chętny, a był 18-letnim chłopcem, który miał znacznie więcej wnikliwości, niż powinna mieć delegata. Poza tym to nie był jego obowiązek. W samolocie nie zabraliśmy nawet wody, co jest absurdem. Stewardessy wyglądały, jakby ich praca była karą. Jechaliśmy do hotelu około 2 godzin, a nie 45 minut, jak nam powiedziano. Kierowca skręcił w złą stronę, ale uważam to za banał.

Po przybyciu na lotnisko nie czekał na nas żaden delegat, jedynie odebraliśmy Vouchery na lotnisku i udaliśmy się do autobusu, w którym czekaliśmy około 2 godzin, zanim kierowca raczył odjechać. Zatrzymał nas w zupełnie innym miejscu niż przed naszym hotelem i kazano nam wysiąść i przesiąść się do innego autobusu. Kiedy zapytałem kierowcę innego autobusu dlaczego, odpowiedział, że w oryginalnym autobusie zabrakło płynu hamulcowego. Ludzie, którzy nie mówili po angielsku, byli zdezorientowani, biedni ludzie... Autobus zastępczy również nie zatrzymywał się tuż przy hotelu. Z walizkami musieliśmy iść żwirową drogą. Znaleźliśmy hotel, ale musieliśmy też zapytać miejscowych. Moim zdaniem na spotkaniu z delegacją poinformowała nas jedynie o podstawowych sprawach. Po moich pytaniach o cel podróży i okolice, nic nie wiedziała. Powiedziała mi, że jest tam dopiero od 2,5 miesiąca. Na moje pytania zawsze odpowiadała: „Słyszałam, że…” Nie obchodziło nas, gdzie co usłyszała, ale co zweryfikowała… Po prostu oferowała zawyżone ceny wycieczek i tylko na tym jej zależało, jak sprzedać jak najwięcej wycieczek. Powiedziała nam też, że jeśli będziemy czegoś potrzebować, powinniśmy do niej pisać tylko na WhatsApp... Co to za podejście? Jeśli coś się stanie i ktoś będzie potrzebował pilnej pomocy medycznej, do kogo powinien się zwrócić? Było mnóstwo ludzi, którzy nie mówili po angielsku!!! Przez cały pobyt ani razu się tam nie pojawiła. Spodziewałam się, że przynajmniej przedostatniego dnia odbędzie się spotkanie, na którym poinformuje nas o odjeździe... Wysłała do wszystkich jedynie WhatsApp z informacją, że mamy poczekać na autobus, którym nas wysadza. Ale autobus wysadził nas w dwóch miejscach. Taki pracownik (delegat) darmowy i drogi. W hotelu był animator, który był absolutnie niesamowity. Kiedy ktoś potrzebował rady w jakiejkolwiek sprawie, był bardzo chętny, a był 18-letnim chłopcem, który miał znacznie więcej wnikliwości, niż powinna mieć delegata. Poza tym to nie był jego obowiązek. W samolocie nie zabraliśmy nawet wody, co jest absurdem. Stewardessy wyglądały, jakby ich praca była karą. Jechaliśmy do hotelu około 2 godzin, a nie 45 minut, jak nam powiedziano. Kierowca skręcił w złą stronę, ale uważam to za banał.

Zakwaterowanie 3,5 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 1,0 / 5

Cena 2,0 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie było w porządku. Wszystko czyste, a pani sprzątająca bardzo miła i pomocna.

Wyżywienie
Jedzenie było urozmaicone, było w czym wybierać. Personel ciągle dodawał świeże jedzenie. Do śniadania dodałbym przynajmniej zimne napoje, a nie letnie potencjalne soki.

Obsługa w hotelu
Usługi hotelowe w porządku. Kiedy rozmawiałeś z nimi tu i tam, byli bardzo wdzięczni i mili. Znów wybiorę animatora Huberta, był niesamowity, potrafił zabawiać ludzi, rozmawiać z nimi, udzielać rad na każdy temat. Mimo, że był narodowości polskiej, nie miałam problemu z porozumiewaniem się z nim po angielsku. Po prostu nie rozumiałem, dlaczego personel zabierał nasze leżaki już o 18:00. . .

Plaża
Plaża, na którą mieliśmy iść, a która należała do FAFA SUN, była katastrofalna, wszędzie walały się śmieci, nawet zardzewiałe koła konstrukcyjne, zardzewiałe przewody, śmieci też w morzu. Poszliśmy więc na plażę obok, ale też nie mieliśmy szczęścia. Leżaki blisko siebie i także bezpośrednio przy wejściu do morza (brak miejsca). Morze jest brudne, ale po piasku można to zrozumieć, ale gdy się pływa, a obok przepływa butelka PET, to nie jest przyjemnie. Wejście do morza jest bardzo powolne. Na plaży nie było pryszniców. Brak baru na plaży, był tylko w hotelu. Niestety nie mam więcej zdjęć brudu w okolicy. Chcieliśmy mieć ładne zdjęcia i nie pomyśleliśmy o robieniu zdjęć bałaganu.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

Filtruj opinie

Hana K.

Ocena 2,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 9.9. - 16.9.2024 Oceniono: Wrzesień 2024

Fafa Sun Albania, Durrës

Na pewno nie wrócilibyśmy do hotelu. Będziesz chory, dostaniesz opryszczki i nie będziesz mógł spać z powodu hałasu.

Na pewno nie wrócilibyśmy do hotelu. Będziesz chory, dostaniesz opryszczki i nie będziesz mógł spać z powodu hałasu.

Zakwaterowanie 2,8 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 1,5 / 5

Cena 2,0 / 5

Zakwaterowanie
Wysłali nas do hotelu pieszo przez budowę, chociaż po drugiej stronie była dobra droga, z dobrym dojazdem do hotelu. Poprosiliśmy o podróż powrotną z innego hotelu, abyśmy nie musieli przedzierać się przez kałuże i przechodzić przez prace budowlane. Po wejściu do pokoju czuliśmy zapach pleśni. w szufladzie był bałagan i rozlana woda do szklanki. Zepsuty prysznic, który musieliśmy naprawić, a woda płynęła albo tylko wrząca, albo zimna. Drzwi na korytarz są nieszczelne. więc nie brakowało nam światła i hałasu z korytarza. W przeciwnym razie pokoje wyglądają pięknie, łóżko jest wygodne, a na chłodniejsze pory roku dostępne są nawet kołdry, które można w ten sposób przykryć. Na łóżkach z pewnością można się dobrze wyspać, chyba że dostanie się pokój naprzeciwko budynku, w którym pracują cały tydzień od 5 rano,

Wyżywienie
Dieta mogłaby być bardziej urozmaicona, po kilku dniach męczy się. Niektóre potrawy są już zimne od początku. Nie dotknąłbym szynki i sera, są pokryte muchami. W przeciwnym razie zdecydowanie spróbowałbym pizzy i makaronu, najlepszej rzeczy z całego pobytu. Te same naleśniki na śniadanie.

Obsługa w hotelu
Sprzątaczki są bardzo ładne, ale sprzątanie jest około 50/50. Zmiana ręczników była dość nieregularna, ale stopniowo zanikała, aż pewnego dnia został nam tylko jeden dla dwóch osób. Musieliśmy też błagać o deskę sedesową, ostatniego dnia jej nie mieliśmy. W przeciwieństwie do innych gości, raz zmienili nasze kołdry i jedną z czterech poduszek. Ale jeśli zapłacisz sprzątaczom, na pewno zaopiekują się tobą po królewsku. Kadra pełna młodych ludzi, którzy starają się wykonywać swoją pracę należycie, ale czasami nie udaje im się to. Jedyna sympatyczna pani siedziała za barem i niestety była tam przeważnie tylko wieczorem. Zdecydowanie polecam pić z jednorazowych kubków jeśli nie chcecie się poparzyć, bo kubki i szklanki myją pod zimną wodą i to niewłaściwie. Nie nalali wody do karafki i nie nalali nowej, tylko dodawali ją dalej, w dodatku z kranu i to na 100% spowoduje problemy jelitowe.

Plaża
Dostęp do plaży jest łatwy, jeśli przejdziesz przez ulicę i przejdziesz obok hotelu, znajdziesz piękną ścieżkę. Ale tego samego nie można powiedzieć o zaniedbanej plaży. Wszędzie bałagan, niedopałki papierosów, plastik i tym podobne. Personel hotelu poszedł tam zajrzeć tylko wtedy, gdy poszedł zapalić światło. Kosz również był widziany tylko kilka razy.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Kateřina R.

Ocena 2,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 19.8. - 2.9.2024 Oceniono: Wrzesień 2024

Fafa Sun Albania, Durrës

Po przybyciu na lotnisko nie czekał na nas żaden delegat, jedynie odebraliśmy Vouchery na lotnisku i udaliśmy się do autobusu, w którym czekaliśmy około 2 godzin, zanim kierowca raczył odjechać. Zatrzymał nas w zupełnie innym miejscu niż przed naszym hotelem i kazano nam wysiąść i przesiąść się do innego autobusu. Kiedy zapytałem kierowcę innego autobusu dlaczego, odpowiedział, że w oryginalnym autobusie zabrakło płynu hamulcowego. Ludzie, którzy nie mówili po angielsku, byli zdezorientowani, biedni ludzie... Autobus zastępczy również nie zatrzymywał się tuż przy hotelu. Z walizkami musieliśmy iść żwirową drogą. Znaleźliśmy hotel, ale musieliśmy też zapytać miejscowych. Moim zdaniem na spotkaniu z delegacją poinformowała nas jedynie o podstawowych sprawach. Po moich pytaniach o cel podróży i okolice, nic nie wiedziała. Powiedziała mi, że jest tam dopiero od 2,5 miesiąca. Na moje pytania zawsze odpowiadała: „Słyszałam, że…” Nie obchodziło nas, gdzie co usłyszała, ale co zweryfikowała… Po prostu oferowała zawyżone ceny wycieczek i tylko na tym jej zależało, jak sprzedać jak najwięcej wycieczek. Powiedziała nam też, że jeśli będziemy czegoś potrzebować, powinniśmy do niej pisać tylko na WhatsApp... Co to za podejście? Jeśli coś się stanie i ktoś będzie potrzebował pilnej pomocy medycznej, do kogo powinien się zwrócić? Było mnóstwo ludzi, którzy nie mówili po angielsku!!! Przez cały pobyt ani razu się tam nie pojawiła. Spodziewałam się, że przynajmniej przedostatniego dnia odbędzie się spotkanie, na którym poinformuje nas o odjeździe... Wysłała do wszystkich jedynie WhatsApp z informacją, że mamy poczekać na autobus, którym nas wysadza. Ale autobus wysadził nas w dwóch miejscach. Taki pracownik (delegat) darmowy i drogi. W hotelu był animator, który był absolutnie niesamowity. Kiedy ktoś potrzebował rady w jakiejkolwiek sprawie, był bardzo chętny, a był 18-letnim chłopcem, który miał znacznie więcej wnikliwości, niż powinna mieć delegata. Poza tym to nie był jego obowiązek. W samolocie nie zabraliśmy nawet wody, co jest absurdem. Stewardessy wyglądały, jakby ich praca była karą. Jechaliśmy do hotelu około 2 godzin, a nie 45 minut, jak nam powiedziano. Kierowca skręcił w złą stronę, ale uważam to za banał.

Po przybyciu na lotnisko nie czekał na nas żaden delegat, jedynie odebraliśmy Vouchery na lotnisku i udaliśmy się do autobusu, w którym czekaliśmy około 2 godzin, zanim kierowca raczył odjechać. Zatrzymał nas w zupełnie innym miejscu niż przed naszym hotelem i kazano nam wysiąść i przesiąść się do innego autobusu. Kiedy zapytałem kierowcę innego autobusu dlaczego, odpowiedział, że w oryginalnym autobusie zabrakło płynu hamulcowego. Ludzie, którzy nie mówili po angielsku, byli zdezorientowani, biedni ludzie... Autobus zastępczy również nie zatrzymywał się tuż przy hotelu. Z walizkami musieliśmy iść żwirową drogą. Znaleźliśmy hotel, ale musieliśmy też zapytać miejscowych. Moim zdaniem na spotkaniu z delegacją poinformowała nas jedynie o podstawowych sprawach. Po moich pytaniach o cel podróży i okolice, nic nie wiedziała. Powiedziała mi, że jest tam dopiero od 2,5 miesiąca. Na moje pytania zawsze odpowiadała: „Słyszałam, że…” Nie obchodziło nas, gdzie co usłyszała, ale co zweryfikowała… Po prostu oferowała zawyżone ceny wycieczek i tylko na tym jej zależało, jak sprzedać jak najwięcej wycieczek. Powiedziała nam też, że jeśli będziemy czegoś potrzebować, powinniśmy do niej pisać tylko na WhatsApp... Co to za podejście? Jeśli coś się stanie i ktoś będzie potrzebował pilnej pomocy medycznej, do kogo powinien się zwrócić? Było mnóstwo ludzi, którzy nie mówili po angielsku!!! Przez cały pobyt ani razu się tam nie pojawiła. Spodziewałam się, że przynajmniej przedostatniego dnia odbędzie się spotkanie, na którym poinformuje nas o odjeździe... Wysłała do wszystkich jedynie WhatsApp z informacją, że mamy poczekać na autobus, którym nas wysadza. Ale autobus wysadził nas w dwóch miejscach. Taki pracownik (delegat) darmowy i drogi. W hotelu był animator, który był absolutnie niesamowity. Kiedy ktoś potrzebował rady w jakiejkolwiek sprawie, był bardzo chętny, a był 18-letnim chłopcem, który miał znacznie więcej wnikliwości, niż powinna mieć delegata. Poza tym to nie był jego obowiązek. W samolocie nie zabraliśmy nawet wody, co jest absurdem. Stewardessy wyglądały, jakby ich praca była karą. Jechaliśmy do hotelu około 2 godzin, a nie 45 minut, jak nam powiedziano. Kierowca skręcił w złą stronę, ale uważam to za banał.

Zakwaterowanie 3,5 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 1,0 / 5

Cena 2,0 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie było w porządku. Wszystko czyste, a pani sprzątająca bardzo miła i pomocna.

Wyżywienie
Jedzenie było urozmaicone, było w czym wybierać. Personel ciągle dodawał świeże jedzenie. Do śniadania dodałbym przynajmniej zimne napoje, a nie letnie potencjalne soki.

Obsługa w hotelu
Usługi hotelowe w porządku. Kiedy rozmawiałeś z nimi tu i tam, byli bardzo wdzięczni i mili. Znów wybiorę animatora Huberta, był niesamowity, potrafił zabawiać ludzi, rozmawiać z nimi, udzielać rad na każdy temat. Mimo, że był narodowości polskiej, nie miałam problemu z porozumiewaniem się z nim po angielsku. Po prostu nie rozumiałem, dlaczego personel zabierał nasze leżaki już o 18:00. . .

Plaża
Plaża, na którą mieliśmy iść, a która należała do FAFA SUN, była katastrofalna, wszędzie walały się śmieci, nawet zardzewiałe koła konstrukcyjne, zardzewiałe przewody, śmieci też w morzu. Poszliśmy więc na plażę obok, ale też nie mieliśmy szczęścia. Leżaki blisko siebie i także bezpośrednio przy wejściu do morza (brak miejsca). Morze jest brudne, ale po piasku można to zrozumieć, ale gdy się pływa, a obok przepływa butelka PET, to nie jest przyjemnie. Wejście do morza jest bardzo powolne. Na plaży nie było pryszniców. Brak baru na plaży, był tylko w hotelu. Niestety nie mam więcej zdjęć brudu w okolicy. Chcieliśmy mieć ładne zdjęcia i nie pomyśleliśmy o robieniu zdjęć bałaganu.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

Lenka D.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 26.8. - 2.9.2024 Oceniono: Wrzesień 2024

Fafa Sun Albania, Durrës

Ogólna satysfakcja

Ogólna satysfakcja

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Dostaliśmy duży, przestronny pokój. Hotel jest nowy, więc pokoje są piękne, nowoczesne. Duże łóżka. Nie było szafek, ale było wystarczająco dużo półek do przechowywania. Telewizor i lodówka w pokoju. Niestety musieliśmy kupić własne napoje. Łazienka również nowoczesna. Podświetlane lustro, suszarka do włosów, prysznic. Ręczniki zmieniane były codziennie.

Wyżywienie
Dieta jest zróżnicowana. Na śniadanie codziennie jajka, jajecznica, jajecznica, pieczywo w jajku i omlety. Do tego naleśniki i placki, może biała i brązowa nutella. Następnie był grill na tosty z szynką i serem. Mnóstwo warzyw, owoców, jogurtów, płatków śniadaniowych, słodkich wypieków, różnego rodzaju pieczywa i frytek. Na obiad i kolację makaron, ryż, pieczone ziemniaki lub owsianka i ponownie frytki. Mięso zróżnicowane, różne steki, pieczony kurczak, jagnięcina, krewetki, ryby. Była też musaka i lasagne. Znów dużo warzyw, sałatek, dressingów. Mnóstwo deserów w postaci ciast, puddingów, baklawy... Kawa, herbata, różne soki, woda bez ograniczeń...

Obsługa w hotelu
Recepcjonistka zawsze uśmiechnięta. Trochę chaosu w rozdawaniu ręczników na plaże. Wszystkie hotele rozdawały je tylko na plaży, w naszym przypadku rozdawane były w hotelu tylko o określonej godzinie. Ale OK... Wieczorna muzyka każdego wieczoru przy basenie, było miło. Bar na świeżym powietrzu czynny od rana do wieczora, dostępne było piwo, wino, mieszane napoje alkoholowe i bezalkoholowe. A nad morzem mogliśmy wybrać się do Hotelu Fafa Premium. W przeciwnym razie nad morzem było wiele barów, do których moglibyśmy pójść i kupić wszystko...

Plaża
Plaża jest długa, piaszczysta, leżaki w pierwszym rzędzie mieliśmy prawie w wodzie. Tak, mniej wody, ale nam to odpowiadało... Czysta, ciepła woda.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (1)

Lenka D.

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 26.8. - 2.9.2024 Oceniono: Wrzesień 2024

Fafa Sun Albania, Durrës

Wakacje relaksacyjne doskonałe, tydzień wystarczył

Wakacje relaksacyjne doskonałe, tydzień wystarczył

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
doskonałe zakwaterowanie, pokój był przestronny

Wyżywienie
doskonałe jedzenie pod względem różnorodności i ilości. Poczęstunek w dowolnej ilości, zarówno alkoholowy, jak i bezalkoholowy

Obsługa w hotelu
przyjazny personel, codziennie sprzątany pokój, w tym. zmiana ręczników i ręczników kąpielowych

Plaża
plaża jest blisko hotelu, ale jest zajęta, dostęp do morza był dobry, ale woda płytka i mętna. Chodziliśmy na basen w Hotelu Fafa Premium, gdzie mogliśmy korzystać ze wszystkich usług jak w Hotelu Fafa Sun.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Lenka B.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 26.8. - 2.9.2024 Oceniono: Wrzesień 2024

Fafa Sun Albania, Durrës

Byliśmy zadowoleni

Byliśmy zadowoleni

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (1)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura powietrza 12 °C

  • Temperatura wody 15 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować